“Selamat Berlayar Jauh Anakanda,” Fauziah Nawi Dedah Whatsapp Terakhir Dengan Anak Tersayang

Baru sebentar saja tadi kita mendapat khabar berita, pelakon tersohor Fauziah Nawi telah mengumumkan bahawa jen4zah anak lelakinya Pitt Haniff telah ditemui.

Terbaru, Fauziah telah mendedahkan pesanan ringkas ‘terakhir’ daripada arw4h anaknya.

“Assalamualaikum, just got up for Magrib”

“Saya Ingin Mengumumkan Jen4zah Anak Saya, Pitt Hanif Telah Pun Ditemui Dalam Keadaan Yang Sangat Elok,” – Hajjah Fauziah Nawi

Pasukan mencari dan menyelamat (SAR) telah menemui jen5zah, Pitt Hanif yang juga anak kepada pelakon Fauziah Nawi sebentar tadi, lapor Awani.

Berkongsi berita sedih itu, Fauziah nawi menerusi Facebook, beliau baru sahaja dimaklumkan mengenai penemuan arw4h anaknya oleh adiknya yang berada di lokasi kej4dian.

“Saya Hajjah Fauziah Haji Nawi ingin mengumumkan bahawa jen4zah anak saya Mohd Firdaus Haji Mohamad Hanif ataupun dikenali sebagai Pitt Hanif telah pun ditemui dalam keadaan yang sangat elok,” maklum Fauziah secara langsung di Facebook peribadinya.

Dalam keadaan sebak, seniwati itu berterima kasih pada semua pihak yang tidak putus-putus mendoakan Allahy4rham Pitt sepanjang kehilangannya.

“Saya ingin mengucapkan terima kasih pada semua yang mendoakan, berusaha mencari jen4zah anak saya,” kongsi Fauziah yang turut meminta maaf kerana tidak mampu untuk menjawab panggilan telefon semua pihak yang menghubungi.

Pitt Hanif, 43, yang juga seorang pengarah filem dikhuatiri lem4s sejak Sabtu selepas bot fiber dinaiki di Sungai Jelai dekat Jambatan Gemunchur Mela, Lipis, Pahang sekitar pukul 1 tengah hari.

Pitt Hanif, 43, yang juga seorang pengarah filem lem4s pada Sabtu ketika memancing di Sungai Jelai dekat Jambatan Gemunchur Mela, Lipis, Pahang sekitar pukul 1 tengah hari pada Sabtu.

Sumber: Fauziah Nawi via Siakapkeli

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*