Anak Angkat Dato’ Aliff Syukri Telah Bertukar Nama; Perbuatan Ibu Kandung Sendiri

Kisah Qayyum dipulangkan kepada ibu kandung tular sebelum ini. Qayyum merupakan bekas anak angkat Dato Aliff Syukri dan Datin Shahida. Setelah Yom dipulangkan kepada ibu kandungnya, ibunya ada buat ig baru untuk update segala aktiviti anaknya. Ramai yang suka dengan telatah comel qayyum dan ramai yang mendoakan yang baik-baik kepadanya. Baru baru ini kec0h dilaman IG qayyum dimana nama ig ig qayyum alifshah kini ditukar kepada Luth Ali Al Haq.

Ramai yang mempersoalkan kenapa ig qayyum ditukarkan nama. Ternyata nama Qayyum sudah ditukarkan kepada nama baru dan senang dipanggil dengan nama Luth. Ibunya turut mengesahkan namanya kini sudah ditukarkan di jpn. Wahh, nama baru ala ala arab gitu.

Ibunya mengesahkan nama anaknya sudah ditukarkan di jpn.

Apa kata netizen:

Ramai yang mempersoalkan tindakan ibu qayyum.

Sebelum ini, kisah pemulangan Qayyum tular dan kita imbas kembali kisahnya.

Menerusi entri terbaru Datin Shahida dalam laman instagram nya, difahamkan ibu kepada Qayyum meluahkan perasaan pada datin dengan penjelasan panjang lebar..

Datin memuatnaik gambar kata kata daripada Ibu Qayyum dengan kapsyen :

apa pendapat anda? patut tak saya pulang balik qayyum? please advise suka la korang yg sibuk dok viralkan video bibik tu konon tunjal la apa la…

Kata Kata Nya adalah seperti berikut :

assalam datin. maaf ganggu datin. anne minta maaf banyak banyak kalau selama ini Anne sus4hkan dato dan datin jaga Qayyu. husband anne ada bgtau dia ada msg PA dato tentang kees viral video bibik tu. Sbb dia risau, tapi klau datin dan dato rasa banyak complaint dari pihak kami, kami minta maaf sangat2, bkn niat kami.

cuma tertanya2 betul ke berlaku mcm dalam video tu atau sebaliknya. masa anne serahkan qayyum pada datin dan dato anne mmg xmampu nak jaga sebab anne xkerja, bapa yom pun xtahu anne pregnant, tapi klau datin dan dato izinkan dan bagi kami ambil Qayyum balik, kami mmg nak jaga dia, skrg Anne dgn husband pun dah kerja, insyallah klau datin dan dato izinkan dan bagi kami ambil balik qayyum kami boleh jaga.

Anne minta maaf sangat sangat kalau selama ini anne susahkan datin dan dato. terima kasih banyak2 sbb datin jaga qayyum dgn elok selama ini.

Memang langsung tak terlintas di hati Anne nak ambil ke sempatan terhadap dato dgn datin. Anne cuma nak yang terbaik untuk masa depan dia kalau boleh.

Jom Lihat Juga apa Kata Netizen dalam ruangan komen Instagram :

Tak perlu nak membezakan anak sendiri dengan anak angkat! Itu pendirian Datuk Seri Aliff Syukri dan isterinya Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid. Pasa ngan ini wajar dipuji kerana walaupun dah mempunyai tiga anak kandung, namun masih lagi menerima kehadiran dua anak angkat dalam keluarganya.

Ternyata Ameena dan Qayyum cukup bertuah kerana mendapat sepenuh kasih sayang. Malah anak-anak Aliff Syukri pun teruja dengan dua adik baru mereka. Masing-masing cukup mesra melayannya.

Melalui perkongsian di instagram, kemanjaan Ameena dan Qayyum dengan Aliff serta isterinya membuatkan ramai peminat kagum.

Di sebalik ke sibukan mereka menjalankan perniagaan, perhatian pada anak-anak diberi keutamaan. Boleh dikatakan Aliff sentiasa meluangkan masa dengan dua anak angkatnya setiap kali bangun pagi dan sebelum tidur.

Paling terke san sekali, Aliff dan isteri tak sanggup bila tahu dua anak angkatnya kurang sihat. Seboleh mungkin dia mahukan yang terbaik. Memang respect sungguh pada pasa ngan ini yang begitu ikhlas menjaga anak angkatnya.

“Jangan buat andaian mengatakan kami tak bawa sekali sebab mereka anak angkat. Kalau boleh kami nak bawa semua,” jelasnya.

Walau apa pun pandangan orang ramai, semoga Aliff dan isteri dapat terus mencurahkan kasih sayang kepada dua permata hati istimewa mereka. Semoga Ameena dan Qayyum dapat membesar dengan sihat dan menjadi kebanggaan seluruh ahli keluarga Aliff.

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : Ig luth ali Alhaq/blogmazeer/ Film Colour / talamkeladi (terima kasih) via MenujuKebenaran via Sinar Viral

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*